четвер, 12 травня 2022 р.

8 клас. Художній конфлікт.

 Добрий дeнь!

Тeма уроку:

      "Художній конфлікт і можливість його подолання. 

                             Ознаки притчі у творі."

1.Прочитайте статті підручника (ст. 271-272).

2. Складіть опорний конспект-схему:

  • Пристрасть героїв;
  • Доля героїв;
  • Герої та їх уособлення;
  • Шлях Джонатана
  • Основний конфлікт;
  • Проблеми, порушені в творі;
  • Жанр твору.
  • 3. Ознаки притчі у творі( матeріал для ознайомлeння). 

 «Мета життя — пошук досконалості, а завдання кожного з нас — максимально наблизити її прояв у самому собі, у власному стані й поведінці. Закон на всіх рівнях буття — той самий: свій і наступний світ ми вибираємо за допомогою знання, яке знайшли тут. І якщо тут ми віддаємо перевагу невігластву, то знання наше залишилось дотеперішнім, — наступний наш світ нічим не буде відрізнятися від теперішнього, всі його обмеження будуть збережені, і таким же непідйомним буде гнітючий вантаж незрозумілого виклику».

Немає динаміки подій, авторську ідею не оформлено в системі образів і характерів.

   Попри алегоричність, повість залишається чудовим зразком твору про тварин.

4.Запишіть,будь ласка,  у зошити:

Мораль притчі: місія кожного полягає в тому, щоб стати більш досконалим. На цій дорозі можлива втрата старих друзів, навіть родини, однак не треба перейматися цим, за певний час з’‎являться нові. Необхідно кожному пам’‎ятати і не забувати про те, що в усіх випробуваннях їх буде підтримувати безмежна сила світла.

Алегоричність повісті:

• зграя чайок — наше повсякденне життя;

• політ Джонатана Лівінгстона — свобода;

• прагнення вдосконалювати політ — шляхи людського самовдосконалення, бажання пізнати сенс буття й осмислити свій статус у світі.

Домашнє завдання.

Випишіть з тексту твору цитати, які можуть бути мотиваційними в твоєму житті (3-5 цитат).

Немає коментарів:

Дописати коментар